November 18, 2012

Being afraid... / Angst haben...


Manchmal habe ich Angst...

was die Zukunft für mich bringen wird. 
Was passiert, wenn ich kein Au-Pair werde? 
Was, wenn ich nicht gut genug dafür bin? 
Oder was, wenn keiner mich als Au-Pair haben will? 


Für immer in Deutschland zu stecken ist definitiv keine Option für mich. Ich muss hier raus, will Freiheit und möchte Erfahrung machen - und das ganz alleine.

Doch was, wenn dieses Jahr wie ein Albtraum endet?

Obwohl ich Angst habe, 
werde ich nicht aufhören, es wenigstens zu versuchen, 
werde ich nicht aufhören, von diesem großen Traum zu träumen.



Sometimes I'm afraid...

of what future brings. 
What happens if I won't become an Au Pair? 
What if I'm not good enough? 
What if nobody wants me to be their Au Pair? 

Being stuck forever in Germany is not an option for me. I need to get away, have some freedom and gain experiences - on my own. 

But what if this year is going to end like a nightmare?

Though I'm scared, 
I won't stop trying, 
I won't stop dreaming of this big dream. 



Maybe this is also a reason:




Hunger Games: don't fear



No comments:

Post a Comment

Danke fürs Kommentieren! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...